کد خبر : 49026
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 فروردین 1401 - 12:32

هتل‌ های ساحلی لوکس کیش

هتل‌ های ساحلی لوکس کیش
یکی از زیباترین و لوکس‌ترین مراکز گردشگری ایران، جزیره کیش است. جزیره‌ای که در استان هرمزگان واقع شده و دارای بهترین هتل‌ ها، بازارها، مراکز خرید، تفریحات آبی و مناطق گردشگری است

 

یکی از زیباترین و لوکس‌ترین مراکز گردشگری ایران، جزیره کیش است. جزیره‌ای که در استان هرمزگان واقع شده و دارای بهترین هتل‌ ها، بازارها، مراکز خرید، تفریحات آبی و مناطق گردشگری است. جزیره‌ کیش مردمان خونگرمی دارد که بسیار مهمان‌نواز هستند. در این جزیره بیضی‌شکل تفریحگاه‌های فوق‌العاده‌ای به چشم می‌خورد که نظیر آنها شهر حریره، پارک دلفین‌ها، کشتی یونانی و… است.

در همین میان باید اشاره داشته باشیم که اقامتگاه‌های مدرن و لوکسی در جزیره کیش بنا شده‌ است. در واقع هتل‌ های کیش بسیار لوکس بوده و گزینه‌ای مناسب برای تفریح و خوش‌گذرانی هستند. اکثر این هتل ‌ها دارای امکانات تفریحی و رفاهی ایده‌آلی بوده که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم.

هتل داریوش کیش

اگر به دنبال هتل‌ های لوکس کیش هستید، حتماً هتل داریوش را در گوشه‌ای از ذهن خود داشته باشید. این هتل زیبا جزو بهترین هتل‌ های جزیره کیش محسوب می‌شود و باکیفیت‌ترین امکانات و خدمات را به مسافرانش ارائه می‌دهد. باید بدانید هتل داریوش جزو هتل‌ های ساحلی لوکس جزیره کیش بوده که از سال ۱۳۸۲ آغاز به کار نمود. این هتل بزرگ و مجلل در ۱۲ هکتار زمین ساخته شده و دارای حیاطی بسیار سرسبز با درختان خیره‌کننده است.

از هر چه بگذریم نمی‌توان به معماری و دکوراسیون هتل داریوش کیش اشاره نکرد! در حقیقت هتل داریوش به سبب معماری اصیلش، یکی از پرآوازه‌ترین هتل های کیش است. معماری این هتل الهام گرفته از سبک معماری هخامنشی بوده که از همان بدو ورود نگاه شما را می‌دزدد. جالب است بدانید هتل داریوش در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته و امروزه دارای ۱۹۰ اتاق و سوئیت متنوع است.

همچنین این هتل مجلل و باشکوه دارای امکانات تفریحی ایده‌آلی همچون زمین تنیس، سالن ورزشی، باشگاه بیلیارد، مسیر دوچرخه سواری، فضای پیاده‌روی، پینت بال، غواصی، امکان ورزش در آب، ماساژ پا با ماهی و ماساژ تایلندی است. از اتاق‌های معروف هتل داریوش باید به اتاق‌های دو تخته استاندارد و لوکس که رو به باغ هستند، اشاره نمود. همچنین سوئیت‌های مجللی که دارای بهترین امکانات رفاهی هستند.

البته که سوئیت‌های کابانا به دلیل دارا بودن حمام‌های سانروف معروف است. ناگفته نماند اکثر سوئیت‌های هتل داریوش کیش دارای صندوق امانات، یخچال، تلویزیون، مبلمان لوکس و مدرن، مینی بار، ماهواره خبری، اینترنت بی‌سیم رایگان، سیستم تهویه مطبوع، سشوار، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی هستند. از دیگر امکانات ویژه این هتل می‌توان به دو رستوران بزرگ و باشکوه و سه کافی شاپ با منوهای متفاوت اشاره نمود!

هتل شایان کیش

 

یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل در کیش هتل شایان است. هتلی ۵ ستاره که در سال ۱۳۵۴ ساخته شده و به دلیل همین اصالتش، شهرت بسیاری دارد. یکی از مزایای هتل شایان کیش، دسترسی بسیار ساده به بلوار ساحلی بوده و همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید به اسکله تفریحی اشراف خوبی داشته باشید. علاوه بر این باید بدانید که هتل شایان کیش تا مراکز خرید مهم و پاساژهای معروف این جزیره مانند مریم، ونوس و زیتون فاصله اندکی دارد.

از همه این‌ها که بگذریم هتل شایان به عنوان یک هتل پنج ستاره امکانات و خدمات شگفت‌انگیزی دارد که از جمله آنها مسیر دوچرخه سواری، مسیر پیاده روی، فضای سبز، جکوزی، سونا، استخر، آلاچیق‌های ساحلی زیبا، سالن بیلیارد، خانه دارت، خدمات ماساژ، رستوران تابستانه و چندین رستوران ایرانی و فرنگی دیگر بوده که بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهند. علاوه بر هتل شایان کیش دارای چندین تالار و سالن پذیرایی بوده که نمونه آن‌ها سالن آمفی‌تئاتر، سالن کنفرانس، اتاق جلسات و تالار پذیرایی بسیار مجهز برای انواع مراسم‌ها است.

همچنین این هتل بزرگ دارای ۱۹۱ واحد اقامتی است که در قالب سوئیت، اتاق و ویلا ارائه می‌شود. از امکانات عمومی هتل شایان نیز می‌توان به خشک‌شویی، لاندری، روم سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت رایگان فرودگاهی، خودپرداز، آسانسور، اجاره خودرو، صندوق امانات، خدمات باربری، پارکینگ، آرایشگاه مردانه و زنانه و آتلیه عکاسی اشاره نمود.

هتل مارینا پارک کیش

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های کیش هتل مارینا پارک است. این هتل جذاب در سال ۱۳۸۰ بهره‌برداری رسیده و در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار بنا گردیده است. هتل مارینا پارک ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که نمونه آن‌ها محوطه سرسبز با انواع گونه‌های گیاهی متنوع و آب‌نماهای گوناگونی که زیبایی هتل را دوچندان کرده‌اند. از دیگر ویژگی‌های خاص هتل مارینا پارک، امکانات و اتاق‌های جذاب آن بوده که حتماً از دیدنش شگفت‌زده خواهید شد.

هتل مارینا پارک جزو هتل‌ های ساحلی لوکس کیش است که به پارک دلفین‌ها، پارک ساحلی مرجان، باغ پرندگان و آکواریوم ‌کیش دسترسی خوبی دارد. هر چه از خدمات و امکانات هیجان‌انگیز هتل مارینا پارک بگوییم کم است! فکرش را بکنید این هتل دارای ۷۵۰ متر نوار ساحلی اختصاصی و همراه اسکله بوده که همین موضوع سبب محبوبیت بیشتر آن شده است. از دیگر امکانات تفریحی هتل مارینا کیش می‌توان به سونا، استخر، جکوزی، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متنوع، زمین تنیس، مرکز خرید و سالن بدنسازی مجهز اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل مارینا پارک نیز حرف ندارد که نظیر آنها اتاق جلسات، آسانسور، خشک‌شویی، تاکسی سرویس، کافی نت، خودپرداز، آرایشگاه بانوان، مرکز تجاری، سالن پذیرایی، اجاره ماشین بدون راننده و با راننده، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه و خانه‌داری ۲۴ ساعته است. از طرفی این هتل دارای بهترین اتاق‌ها و سوئیت‌ها با امکاناتی به‌روز است که نمونه آنها اتاق دو تخته دبل، جونیور یک خوابه، دو تخته توئین رو به دریا و سوئیت یک خوابه دو تخته است.

از قلم نیفتد هتل مارینا پارک خود به تنهایی مانند یک جزیره تفریحی بوده؛ چراکه دارای کلوپ تفریحات ساحلی است. در این کلوپ انواع فعالیت‌های هیجان‌انگیز را خواهید دید که نظیر آنها پدل برد، گشت دریایی روی شناورهای فرانسوی، پاراسل، قایق سواری، غواصی، کایت بُردینگ و ماهیگیری در آب‌های خلیج فارس است.

هتل ترنج کیش

 

همان‌طور که حدس می‌زنید قیمت هتل در کیش بسیار متنوع بوده و نسبت به خدمات و امکانات هر هتل متفاوت است. اگر نگاهی به تصاویر هتل ترنج کیش بیندازید به‌ خوبی متوجه می‌شوید که این هتل با سایر هتل ‌ها متفاوت است. نظیر هتل ترنج را فقط می‌توانید در کشورهای غربی ببینید! هتلی که نظیرش در خاورمیانه نیست و جزو برترین هتل‌ های جهان شناخته می‌شود. هتل ترنج بر روی آب‌های خلیج فارس ساخته شده و دارای بهترین طراحی و دکوراسیون است.

این هتل زیبا و لوکس در واقع تنها هتل روی آب ایران بوده که به صورت بته جقه در جنوب کشور خودنمایی می‌کند. از امکانات ویژه هتل ترنج کیش زمین تنیس، جکوزی، سونا، استخر، ماساژ، سالن بدنسازی، تفریحات آبی، ساحل اختصاصی، باشگاه بیلیارد و والیبال ساحلی است. هتل ترنج با در اختیار داشتن ۱۰۰ واحد اقامتی که به شکل اتاق‌های دو تخته، سوئیت‌های رویال و سوئیت‌های امپریال هستند به مسافران خدمات می‌دهد. باید بدانید اقامت کودکان زیر پنج سال در این هتل به صورت رایگان است. از طرفی هتل ترنج دارای چندین کافی شاپ و رستوران متنوع با منوهای جذاب و دوست‌داشتنی است.

 

اگر دلتان می‌خواهد در یکی از هتل‌ های ساحلی لوکس کیش اقامت داشته باشید، بهتر است سری به وب سایت‌های رزرو آنلاین هتل بزنید! یکی از بهترین وب سایت‌ها برای چک کردن قیمت هتل‌ های کیش وب سایت ایران هتل آنلاین بوده که جدیدترین قیمت‌ها را نمایش می‌دهد. علاوه بر این برای بررسی موقعیت جغرافیایی هتل‌ های نام برده شده بر روی نقشه و همچنین بررسی نظرات مهمانان قبلی هتل، می‌توانید به این وب سایت مراجعه کنید.

 

متا: از جمله هتل‌ های ساحلی لوکس کیش می‌توان به هتل داریوش، هتل شایان، هتل مارینا پارک و هتل ترنج اشاره نمود که بهترین امکانات و خدمات را به میهمانان خود ارائه می‌دهند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc