کد خبر : 49354
تاریخ انتشار : جمعه 7 مرداد 1401 - 21:03

مردم هشدار هواشناسی در مورد سیل راجدی بگیرند و از تردد در بستر رودخانه بپرهیزند

مردم هشدار هواشناسی در مورد سیل راجدی بگیرند و از تردد در بستر رودخانه بپرهیزند
فرماندار فلاورجان : مردم از حضور در تفرجگاه‌ها و تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند،

به گزارش نیوز فلاورجان فرماندار فلاورجان با توجه به ورود سامانه بارشی به استان اصفهان اظهار داشت: از شهروندان درخواست داریم از تردد در رودخانه‌ها، مسیل‌ها و در بندهای کنترل سیل به طور جدی پرهیز کنند.

دکتر معینی ضمن آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران این شهرستان افزود : همه ادارات و نهادهای عضو ستاد مدیریت بحران تجهیزات و امکانات موجود خود را ارزیابی، بررسی و مورد بازدید قرار داده اند.

رئیس ستاد بحران شهرستان فلاورجان با تاکید بر اینکه دستورالعمل‌های لازم توسط ستاد مدیریت بحران شهرستان به دستگاه‌ها ابلاغ شده، گفت: اطلاع رسانی لازم و مستمر در شهر و روستاهای سطح شهرستان توسط شهرداری و دهیاری‌ها انجام و برای جلوگیری از هرگونه حادثه و آبگرفتی، اقدام به پاکسازی کانال دفع آب‌های سطحی، مسیل‌ها، آب راها و دهانه‌های پل‌ها شده است.

فرماندار فلاورجان همچنین با تاکید بر اینکه مردم از حضور در تفرجگاه‌ها و تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند، گفت: مردم با رعایت اصول ایمنی به دستگاه‌های امداد گر و خدمات رسان کمک کنند و از صعود به ارتفاعات، پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده، حضور در تفرجگاه‌ها، اطراق در بستر رودخانه‌ها و عبور از حاشیه مسیل‌ها پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: دامداران از چرای دام‌ها در مناطق خطر آفرین و مسیر رودخانه‌ها طی این چند روز خودداری و از هم اکنون علوفه مورد نظر را در محل نگهداری دام خود ذخیره داشته باشند.

دکتر معینی در پایان با اشاره به اینکه پیشگیری از بحران ضروری و نباید در این گونه مواقع سهل انگاری کنیم، تصریح کرد: در صورت رعایت اصول پیشگیری و مقابله با بحران و اطلاع رسانی صحیح و همکاری مردم، به توفیق الهی مشکل خاصی ایجاد نمی‌شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc