کد خبر : 49752
تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 - 8:58

محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ از سوی فرماندار فلاورجان

محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ از سوی فرماندار فلاورجان
مهدی معینی فرماندار شهرستان فلاورجان در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) و تسلیت به خانواده شهدای این حادثه و آرزوی بهبودی و شفای عاجل مجروحین گفت:این حادثه حقانیت و مظلومیت انقلاب اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی و تکفیریان کوردل را به اثبات رساند.

به گزارش  نیوز فلاورجان  مهدی معینی فرماندار شهرستان فلاورجان در پی حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) شیراز پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

بار دیگر دستان خبیث استکبار از آستین ناپاک تروریست های جنایتکار بیرون آمده و با هتک حرمت حریم آل‌الله، زائران و محبان ولایت علوی را در حریم ملکوتی حضرت احمد بن موسی علیه السلام به خاک و خون کشید.
این حمله بزدلانه تروریستی که توسط دشمنان قسم خورده ملت ایران برنامه ریزی شده بود منجر به شهادت جمعی از زائران و مجروح شدن ده‌ها نفر شد و بار دیگر حقانیت و مظلومیت انقلاب اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی و تکفیریان کوردل را به اثبات رساند.
اینجانب ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی و ناجوانمردانه و عرض تبریک و تسلیت شهادت هموطنان بی گناه به خانواده های معظم شهدا، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شریف ایران، از خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.

مهدی معینی
فرماندار شهرستان فلاورجان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc