کد خبر : 49763
تاریخ انتشار : جمعه 13 آبان 1401 - 12:43

مردم شهرستان فلاورجان در یوم‌الله ۱۳ آبان ۱۴۰۱حماسه‌ای دیگر خلق کردند

مردم شهرستان فلاورجان در یوم‌الله ۱۳ آبان ۱۴۰۱حماسه‌ای دیگر خلق کردند
مردم مومن، شهیدپرور و ولایی شهرستان فلاورجان امروز ۱۳ آبان 1401 در راهپیمایی روز استکبارستیزی شرکت کردند و حماسه‌ای دیگر را آفریدند.

به گزارش نیوز فلاورجان مردم مومن، شهیدپرور، ولایی و انقلابی همیشه در صحنه شهرستان فلاورجان امروز با حضور در تجمع‌های گرامی داشت روز ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بار دیگر براستمرار مبارزه بی امان با نظام سلطه و استکبار جهانی تاکید کردند.

مردم شهرستان شهدای خط شکن  با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران عشق و علاقه خود به ایران اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند.

دانش آموزان، دانشجویان و گروه‌های مختلف مردم در اجتماع ۱۳ آبان با فریاد و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را به نمایش گذاشتند.

 

جوانان و نوجوانان پرشور در شهرستان فلاورجان با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و نیز تصاویری از شهید سلیمانی و دیگر شهدای دانش‌آموز، با مشت‌های گره‌کرده فریاد خشم خود از دشمنان ایران اسلامی و بخصوص آمریکای جنایتکار را فریاد زدند.

 

۱۳ آبان ماه، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان جهان و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه‌های شوم استکبار جهانی است و این روز به عنوان برگ زرینی در تاریخ مجاهدت‌های ملت غیور ایران به ثبت رسیده است.د

مهدی معینی فرماندار شهرستان فلاورجان در پیامی بمناسبت روز دانش آموز عنوان کرد : در سیزدهم آبان ماه سال۵۸ دانشجویان انقلابی درحمایت از دانش آموزان شهید با تسخیرلانه جاسوسی انقلابی بزرگ را رقم زدند و ما امروز در روز مبارزه با استکبار جهانی، بار دیگر با مشت‌های گره زده و فریاد هایمان با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهیم کرد.

به گزارش نیوز فلاورجان بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امسال با شعار «حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی»برگزار شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc