کد خبر : 51326
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1402 - 8:01

امام جمعه جدید شهر اشترجان منصوب شد

امام جمعه جدید شهر اشترجان منصوب شد
حجت‌الاسلام بیگی به عنوان امام جمعه جدید شهر اشترجان معرفی شد.

امام جمعه جدید شهر اشترجان با حضور مسئولین و مردم معرفی شد

در آئین تکریم و معارفه امام جمعه شهر اشترجان که با حضورجمعی از مسئولین اجرایی، نظامی، انتظامی شهرستان و خانواده‌های معظم شهدا ، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران، مردم ولایتمدار و تعدادی از مسئولین شهر اشترجان برگزار شد ، از زحمات حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا صادقی تقدیر  و حجت الاسلام والمسلمین محسن بیگی  به عنوان امام جمعه جدید شهر اشترجان معرفی شد. و نماز جمعه به امامت ایشان اقامه گردید.

دکتر معینی فرماندار فلاورجان در این مراسم ضمن مهم برشمردن حضور مسئولین در نمازهای جمعه، اظهار کرد: نماز جمعه متعلق به تمام مردم است؛ متاسفانه برخی از ما از نماز جمعه غافل هستیم و این امر در حالی است که نماز جمعه ثمرات فراوانی دارد.

وی گفت: یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه رؤسای ادارات قرار گیرد، این است که علاوه بر اینکه خودشان در نماز جمعه حاضر می‌شوند زمینه حضور کارمندان خود را نیز در این نماز عبادی و سیاسی فراهم کنند.

معینی با اشاره به نقش مهم ائمه جمعه بیان نمود: امروز در گام دوم انقلاب نقش امام جمعه بسیار ممتاز و بی‌بدیل است و همانطور که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم بر ضرورت احیای نمازجمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی تاکید کردند، نشانه اوج اهمیت این نهاد در نظام اسلامی ما بشمار میرود.

فرماندار فلاورجان نماز جمعه را حلقه ارتباطی میان مردم و مسئولین دانست و افزود: ائمه محترم جمعه با استفاده از تریبون نمازجمعه مشکلات و دغدغه‌های مردم را بیان میکنند و در کنار آن با تبیین و معرفی دستاورد‌های نظام و خدمات و اقدامات دولت و مسئولین خدمتگزار، امید و ایمان را در دل مردم زنده نگه می‌دارند.

در پایان نماینده عالی دولت در شهرستان فلاورجان از زحمات و تلاش‌های امام جمعه سابق اشترجان تقدیر و برای امام جمعه جدید این شهر آرزوی موفقیت و سلامتی نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc