کد خبر : 52454
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 - 14:12

انهدام باند قاچاق سوخت در فلاورجان

انهدام باند قاچاق سوخت در فلاورجان
جانشین فرماندهی انتظامی استان از انهدام باند قاچاق سوخت و کشف 230 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش 60 میلیارد ریال در شهرستان فلاورجان خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان سردار محمدرضا هاشمی عنوان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان با اشراف اطلاعاتی دقیق و اقدامات هوشمندانه پلیسی متوجه شدن افرادی با سو استفاده از کارتهای سوخت و جعل بارنامه های سوری اقدام به خرید و فروش غیرقانونی و حمل فرآورده های نفتی خارج از شبکه توزیع در این شهرستان و شهرهای همجوار می کنند .

وی در ادامه افزود: در این راستا کارآگاهان ضمن شناسایی و انهدام این باند قاچاق موفق شدند در بازرسی از ۲۱ دستگاه خودرو سنگین شامل اتوبوس ,کامیون ووانت نیسان مقدار ۲۳۰هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی به ارزش۶۰ میلیارد ریال را کشف کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۲۴نفر در این راستا خاطر نشان کرد :متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند .

این مقام انتظامی با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و سرمایه های ملی کشور از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را پیرامون این موضوع یا را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰به پلیس اطلاع دهند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc