کد خبر : 528
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 - 12:29

وصیت نامه سردار شهید مصطفی قدیری

وصیت نامه سردار  شهید مصطفی قدیری

 سردار شهید مصطفی قدیری درروستای لارگیچی از توابع شهرستان فلاورجان چشم به جهان گشود. پدرش محمد، کشاورز بود و مادرش شهربانو نام داشت. سردار شهید مصطفی قدیری تا پایان دوره متوسطه در رشته اقتصاد درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. دوازدهم اسفند ۱۳۶۱، با سمت مسئول محور تیپ ۲

 سردار شهید مصطفی قدیری درروستای لارگیچی از توابع شهرستان فلاورجان چشم به جهان گشود. پدرش محمد، کشاورز بود و مادرش شهربانو نام داشت.

سردار شهید مصطفی قدیری تا پایان دوره متوسطه در رشته اقتصاد درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. دوازدهم اسفند ۱۳۶۱، با سمت مسئول محور تیپ ۲ در پاسگاه رشیدیه بر اثر اصابت ترکش شهید شد. تا کنون اثری از پیکرش به دست نیامده است.
آنچه که از کلام شهید نزد ما به امانت گذاشته شده، بروزش در همین وصیت‌نامه ی شهید است، وصیت‌نامه ای که ساده ولی پربار اصول آنچه را که امروزه باید رعایت کنیم را در خود جای داده است:
اگر مرگ یک دفعه است، بگذار در راه خدا باشد
مگر آنها نبودند که شهید شدند تا دین اسلام پا بر جا باشد ؟ من هم به نوبه خود از آقا وسرورم امام حسین (علیه السلام) درس مبارزه وجهاد ودرس شهادت را یاد گرفتم من آموختم که زندگی مادی نکبت بار است وباید منتظر باشم که مرگ مارا فرا گیرد بلکه ما باید سراغ مرگ برویم مگر انسان یک دفعه بیشتر می میرد پس چه بهتر که آن یک دفعه هم در راه خدا باشد .
ولایت‌مداری رمز حسینی بودن است
ای برادر عزیز وای زحمتکش خانواده، پیوسته در راه اعتلای اسلام عزیز کوشا باش وتمامی فرامین امام عزیز را به جانم ودل پذیرا باش وزمان، زمان امام حسین (علیه السلام) است و ایام عاشورا امروز حسین زمان تنهاست. امروز فرزند حضرت زهرا (سلام الله علیها ) در برابر سپاهیان کفر و ابرقدرتهای پست و بی یاور است .
تکرار کربلا، تکرار توفیق هاست
امروز کربلای انقلابمان خون می‌خواهد. من میروم تا به یزیدیان زمان بفهمانم که شهادت بالاترین آرزوی ماست. می‌رویم شاید نینوایی بیاوریم و درعاشورای دوران هدیه ناقابل در راه پیروزی حق بر باطل و اسلام بر کفر در پیشگاه مولای‌مان حضرت مهدی (عج) تقدیم نمائیم و به پروانگاه جاوید شمع ولایت بپیوندم. خداوند به شما توفیق بیشتر خدمت کردن را در راه انقلاب اسلامی عطا فرماید.
سیاه نپوشید!
ای خوهران مهربانم وصیت من به شما این است که بعد از شهادتم سیاه نپوشید و عزا نگیرید چون شب دامادی‌ام است و خوب می‌دانید قلبم همیشه پیش معبودی بود که از همه کس به او نزدیکترم واین آرزوی من بوده ومی خواهم که شیرینی و نقل ومیوه بدهید و افتخار کنید که برای اسلام به جهاد رفتم که نائب بر حق صاحب الزمان (عج) وبرای حق و حقیقت ومبارزه با کفار است.
خون شهید سند عشق به خداست
زیرا خداوند بزرگ فرموده است: «ما من قطره احب الله من قطره دم فی سبیل الله» یعنی هیچ قطره ای در مقیاس حقیقت در نزد خداوند از قطره خونی که در راه خدا ریخته شود بهتر نیست و من می خواهم که با این قطره خون به عشقم برسم که در راه خدا است
حجاب و عفت و پاک دامنی را سر لوحه زندگی خودتان قرار دهید و همیشه فاطمه وار و زینب گونه زندگی و مبارزه کنید که دشمنان خوار و ذلیل بشوند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc