کد خبر : 536
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اسفند 1393 - 15:17

راه اندازی شیفت شب داروخانه کلینیک تامین اجتماعی شهرستان فلاورجان

راه اندازی  شیفت شب داروخانه کلینیک تامین اجتماعی شهرستان فلاورجان

 راه اندازی  شیفت شب داروخانه کلینیک تامین اجتماعی شهرستان فلاورجان به گزارش فالنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حجه الاسلام سید ناصر موسوی نماینده مردم فهیم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه ۱۱ اسفند ماه ۹۳ با حضور در سازمان تامین اجتماعی با جناب آقای دکتر نوربخش رئیس سازمان تامین کشور دیدار

 راه اندازی  شیفت شب داروخانه کلینیک تامین اجتماعی شهرستان فلاورجان

به گزارش فالنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حجه الاسلام سید ناصر موسوی نماینده مردم فهیم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه ۱۱ اسفند ماه ۹۳ با حضور در سازمان تامین اجتماعی با جناب آقای دکتر نوربخش رئیس سازمان تامین کشور دیدار کردند .

در این دیدار که جمعی از معاونین سازمان تامین اجتماعی و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) نیز حضور داشتند موسوی مشکلات شهرستان فلاورجان را در حوزه تامین اجتماعی را مطرح کردند .

  ایشان ضمن بیان مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد پیشنهاد داد تا صندوق بازنشستگی فولاد منحل و این عزیزان به صندوق تامین اجتماعی ملحق شوند .

  همچنین موسوی ضمن انتقاد از تعطیلی داروخانه کلینیک تامین اجتماعی شهرستان خواستار راه اندازی این داروخانه در شیفت شب شد که با موافقت دکتر نوربخش همراه شد .

  همچنین موسوی بحث مهم کارگران ساختمانی را مطرح کرد و از دکتر نوربخش خواستند تا در اسرع وقت ۴۰۰۰ نفر کارگر ساختمانی در نوبت بیمه شدن را در شهرستانفلاورجان تحت پوشش سازمان دربیاورند .

در خصوص احداث کلینیک تامین اجتماعی در بخش پیربکران نیز مقرر شد گروهی از جانب دکتر نوربخش جهت شناسایی مشکلات منطقه به شهرستان اعزام شوند .
 
در پایان نیز با درخواست موسوی ، آقای نوربخش دستور ارتقای شعبه تامین اجتماعی پیربکران را صادر کردند .

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc