کد خبر : 585
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 - 18:05

امام جمعه فلاورجان :شهدا پرچم عزت و افتخار ملت ایران و ملت‌های مسلمان جهان هستند.

امام جمعه فلاورجان :شهدا پرچم عزت و افتخار ملت ایران و ملت‌های مسلمان جهان هستند.

به گزارش فالنا به نقل از   فارس ، حجت‌الاسلام محمد قدوسی ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر فلاورجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۲ شهید شهرستان فلاورجان که ۲۲ اسفند ماه سال ۵۸ طی هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند، گفت: عطر شهدا باید همواره در جامعه به مشام همه

به گزارش فالنا به نقل از   فارس ، حجت‌الاسلام محمد قدوسی ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر فلاورجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۲ شهید شهرستان فلاورجان که ۲۲ اسفند ماه سال ۵۸ طی هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند، گفت: عطر شهدا باید همواره در جامعه به مشام همه برسد و نباید گذاشت خط شهادت و ایثار فراموش شود.

وی افزود: شهدا پرچم عزت و افتخار ملت ایران و ملت‌های مسلمان جهان هستند.

خطیب جمعه فلاورجان با بیان اینکه شهدا در حریمی الهی وارد شده‌اند که هیچ‌کس بدان راه ندارد، تاکید کرد: شهدا نمادها و مظاهر فضائل انسانی و تجسم شگفتی‌های دوران جهاد در راه خدا هستند.

وی عنوان کرد: شهدای ما از بسیاری از شهدای دوران صدر اسلام برتر هستند چراکه شهدای صدر اسلام محضر رسول خدا (ص) را درک کردند اما شهدای ما تنها محضر شاگردان خاندان عصمت و طهارت (ع) را درک کرده و شربت شهادت را نوشیدند.

قدوسی ضمن گرامیداشت ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال ۵۸ گفت: امروز ما بر سر سفره شهدا نشسته‌ایم بنابراین باید قدر این نعمت‌ را بدانیم و به درستی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس حمایت کنیم.

وی با اشاره به برگزاری هفدهمین اجلاس خبرگان رهبری یادآور شد: با انتخاب آیت‌الله محمد یزدی به عنوان ریاست مجلس خبرگان رهبری بسیاری از نگرانی‌ها برطرف شد.

امام جمعه فلاورجان با اشاره به پیوستن ناوشکن بومی دماوند به نیروی دریایی ارتش و رونمایی از موشک سومار عنوان کرد: این‌ها تنها نمونه‌ای از جلوه‌های قدرت ایران اسلامی و بازگوکننده اقتدار نیروهای مسلح در راستای بازدارندگی دشمنان ما به شمار می‌رود.

وی متذکر شد: قدرت دفاعی و بازدارندگی ایران اسلامی نه تنها برای همسایگان خطری ندارد بلکه به نفع آنان است و این امر در طول انقلاب اسلامی ثابت شده که ایران اسلامی نگاه سوء به خاک همسایگان خود ندارد.

قدوسی به چهارشنبه آخر سال و حوادث آن هم اشاره کرد و افزود: برخی از حرکت‌های نابخردانه، موهوم و ضد عقل سالم بر اساس خرافات در این شب اجرا می‌‌شود که نه تنها منفعت‌زا و شادی‌آفرین نیست بلکه همه‌ ساله بسیاری از خانواده‌ها را داغ‌دار کرده و تعدادی قطع عضو و مصدوم بر جای می‌گذارد.

وی تاکید کرد: خانواده‌ها و همه دلسوزان جامعه باید نسبت به این مسئله فرزندان خود را آگاه کنند تا مبادا بار دیگر شاهد این سوانح و خسارت‌های تاسف‌بار باشیم.

امام جمعه فلاورجان با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص حفظ محیط زیست عنوان کرد: حفظ محیط زیست و جبران کاستی‌ها در این زمینه یکی از دغدغه‌های رهبر انقلاب اسلامی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توصیه به هماهنگی و پیگیری مسائل و مشکلات محیط زیست، مقابله با چالش‌های زیست محیطی و مقابله با زمین‌خواری و کوه‌خواری، مصادیق روشن فساد در این زمینه از جمله مهم‌ترین نکات مطرح شده در سخنان رهبر انقلاب در این خصوص است.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc