کد خبر : 588
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 - 14:00

فرماندار فلاورجان: نوآوری و تفکر سیستمی برای پیشرفت در تمام عرصه ها ضروری است

فرماندار فلاورجان: نوآوری و تفکر سیستمی برای پیشرفت در تمام عرصه ها ضروری است

 به گزارش فالنابه نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مسئولین شهرستان در برگزاری آیین نکوداشت روز حماسه و ایثار شهرستان، اظهار داشت: فرهنگیان شهرستان همواره با مشکلات متعددی مواجه اند که امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته

 به گزارش فالنابه نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مسئولین شهرستان در برگزاری آیین نکوداشت روز حماسه و ایثار شهرستان، اظهار داشت: فرهنگیان شهرستان همواره با مشکلات متعددی مواجه اند که امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته به زودی بخشی از این مسائل مرتفع گردد.

فرماندار فلاورجان به وضعیت نامناسب برخی مدارس شهرستان اشاره کرد و افزود: قریب به ۲۶ مدرسه در شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند و با این وجود کلاسهای این مدارس همچنان فعال است.

وی بر ضرورت پیگیری پروژه های نیمه تمام در آموزش و پرورش شهرستان تأکید کرد و گفت: بحمد الله با عزم و همکاری انجمن خیرین مدرسه ساز و آموزش و پرورش شهرستان حرکتهای خوب و سازنده ای در جهت اصلاح شرایط و بهینه سازی مدارس و فضاهای آموزشی در شهرستان صورت گرفته که باید درصدد ارتقاء بیشتر آنها باشیم.

فرماندار فلاورجان به فعال شدن مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان اشاره کرد و افزود: باید سعی کنیم از خیرین علاوه بر مدرسه سازی در دیگر عرصه های آموزش و پرورش نیز کمک بگیریم.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای بخش قهدریجان در ابتدای سال آینده، خاطرنشان کرد: گرامیداشت و بزرگداشت مقام شامخ شهدا فرصت مناسبی برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و به عنوان محور وحدت و همدلی است.

مدیر ارشد شهرستان در همین رابطه یادآور شد: نقش آموزش و پرورش در برگزاری باشکوه برنامه های مربوط به یادواره شهدای شهرستان بسیار مؤثر است.

فرماندار فلاورجان همچنین تأکید کرد: باید سعی کنیم از نوآوری و تفکر سیستمی برای پیشرفت در تمام عرصه ها استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد قدوسی نماینده ولی فقیه در شهرستان نیز در این جلسه نقش و حضور فرهنگیان بازنشسته را در آموزش و پرورش کلیدی دانست و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش باید با دعوت از فرهنگیان بازنشسته در عرصه های مختلف من جمله جلسه اولیا و مربیان برای راهنمایی دانش آموزان و والدین آنها کمک بگیرد.

امام جمعه فلاورجان تأکید کرد: کمک به دانش آموزان کم بضاعت، تکمیل پروژه های نیمه تمام در آموزش و پرورش و مقاوم سازی مدارس باید در اولویت برنامه های آموزش و پرورش شهرستان قرار گیرند.

 

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc