کد خبر : 689
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 12:15

راهپیمایی در دفاع از مردم بی دفاع یمن در شهرستان فلاورجان در تاریخ ۲۱ فروردین ماه انجام خواهد شد.

راهپیمایی در دفاع از مردم بی دفاع یمن در شهرستان فلاورجان در تاریخ  ۲۱ فروردین ماه انجام خواهد شد.

راهپیمایی در دفاع از مردم بی دفاع یمن در شهرستان فلاورجان در تاریخ  ۲۱ فروردین ماه انجام خواهد شد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری راهپیمایی در استان اصفهان در حمایت از مردم مظلوم یمن خبر داد. جعفر عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر، با توجه به ورود نیروهای ویژه عربستان سعودی

راهپیمایی در دفاع از مردم بی دفاع یمن در شهرستان فلاورجان در تاریخ  ۲۱ فروردین ماه انجام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری راهپیمایی در استان اصفهان در حمایت از مردم مظلوم یمن خبر داد.

جعفر عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر، با توجه به ورود نیروهای ویژه عربستان سعودی برای عملیات نظامی در خاک یمن اظهار داشت: مردم استان اصفهان برای حمایت از مردم مظلوم یمن در طول هفته جاری راهپیمایی برای دفاع از مردم مظلوم و بی دفع این خطه خواهند داشت.

وی با توجه به زمان بندی راهپیمایی در استان اصفهان افزود: در شهرستان های کاشان، دهاقان، خمینی شهر، فلاورجان، شهرضا، برخوار، گلپایگان، سمیرم، بهارستان، خور و بیابانک، فریدن، نظنز، چادگان، جرقویه سفلی، کوهپایه و نجف آباد این راهپیمایی در تاریخ ۲۱ فروردین انجام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان بیان داشت: راهپیمایی در دفاع از مردم بی دفاع یمن در شهرستان نجف آباد در تاریخ ۱۴ فروردین ماه انجام شده است.

در شهرستان اصفهان، لنجان، شاهین شهر و میمه، مبارکه، آران و بیدگل، اردستان، تیران و کرون، سپاهانشهر، فریدونشهر، بویین میاندشت، خوانسار، بن رود، جلگه، قهجاورستان و نایین در روز جمعه ۲۸ فروردین برگزار می شود.

به گزارش مهر، از ۱۳ روز پیش نیروهای عربستان سعودی برای عملیات نظامی وارد خاک یمن شده اند و ۱۰  کشور در این تجاوز نظامی مشارکت دارند که شامل اعضای شورای همکاری خلیج فارس‌ به جز کشور عمان، به علاوه ترکیه، اردن، مصر و سودان است.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc