کد خبر : 840
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 - 9:11

بزرگداشت روز استاد دردانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان

بزرگداشت روز استاد دردانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان

بزرگداشت روز استاد در واحد فلاورجان  دکتر سیما یحیی آبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان نقش استادان را در پیشبرد اهداف دانشگاه مهم دانست و تاکید کرد استادان با نظرات سازنده و مشارکت و همفکری کمک کنند دانشگاه در تمامی امور ارتقاء یابد. به گزارش خبرنگار آنا: مراسم سالروز شهادت متفکر شهید مرتضی مطهری و

بزرگداشت روز استاد در واحد فلاورجان

 دکتر سیما یحیی آبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان نقش استادان را در پیشبرد اهداف دانشگاه مهم دانست و تاکید کرد استادان با نظرات سازنده و مشارکت و همفکری کمک کنند دانشگاه در تمامی امور ارتقاء یابد.

به گزارش خبرنگار آنا: مراسم سالروز شهادت متفکر شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت روز استاد با حضورهیات رئیسه دانشگاه و تنی چند از استادان و دانشجویان در سالن اجتماعات واحد دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان  برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان در این مراسم گفت: برنامه ریزی در دانشگاه بگونه ای باید باشد که وابستگی به شهریه کاهش یابد و در این زمینه نیاز است که استادان و دانشجویان با همت و تلاش خود بویژه در طرحهای پژوهشی درآمدزا مشارکت داشته باشند.

دکتر سیما یحیی آبادی در ادامه گفت: در جامعه ای که به مقام معلم احترام گذاشته شود آن جامعه به سرعت مسیر رشد و تعالی را طی خواهد کرد و همچنین ابراز امیدواری کرد به لطف خداوند متعال و همت و تلاش خانواده دانشگاه واحد فلاورجان همواره در مسیر رشد و ترقی گام بردارد.

به گزارش آنا در این مراسم از ژولیانا فلاحتی از اعضاء هیات علمی گروه مامایی بعنوان استاد نمونه واحد فلاورجان با اهداء لوح تقدیر شد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc