کد خبر : 981
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 خرداد 1394 - 3:29

کامران :کشاورزان با وجود نبود آب به مدت ۸ سال بلاخره توانسته اند فقط جو در اردستان، نائین، خمینی شهر، فلاورجان، اصفهان بکارند

کامران :کشاورزان با وجود نبود آب به مدت ۸ سال بلاخره توانسته اند فقط جو در اردستان، نائین، خمینی شهر، فلاورجان، اصفهان بکارند

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حسن کامران در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۴ خرداد) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود با بیان اینکه مقاومت یمنی ها سران عربستان را به سکته کشانده است، گفت: برای سازمان ملل متأسفم که رژیم صهیونیستی را از لیست کودک کش ها حذف کرده است. سازمان ملل جیره

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حسن کامران در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۴ خرداد) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود با بیان اینکه مقاومت یمنی ها سران عربستان را به سکته کشانده است، گفت: برای سازمان ملل متأسفم که رژیم صهیونیستی را از لیست کودک کش ها حذف کرده است. سازمان ملل جیره خور آمریکایی ها و صهیونیست ها است. رژیم صهیونیستی هر روز زنان و بچه های بسیاری را می کشد و دستش در کشورهای اطراف من جمله یمن به خون آغشته است.

نماینده مردم اصفهان با تشکر از سازمان هلال احمر به خاطر انتقال اقلام کمکی به یمن، ادامه داد: امیدوارم به برکت ماه مبارک رمضان و قرآن کریم روز قدس روز مرگ همه ظالمان با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نسبت به حذف استیضاح وزیر راه از کمیسیون عمران ابراز نارضایتی کرد و گفت: آقای میرشفیعی چه کاره است که به آقای هاشمی رئیس کمیسیون عمران زنگ بزند و بگوید اذن هیأت رئیسه را گرفته ام؟ ولی هیأت رئیسه از این موضوع بی خبر است؛ باید استیضاح به موقع آورده شود زیرا استیضاح به معنای طلب توضیح از وزیر است نه مچ گیری. مگر آقا نفرمودند حتی برنامه ششم را با حوصله بررسی کنید؟

کامران با بیان اینکه اعضای کمیسیون عمران طبق آیین نامه ساعت ۱۴ امروز در جلسه حضور خواهند داشت، اضافه کرد: وزیر به دلیل حضور با رییس جمهور در سفر به استان خراسان شمالی، در جلسه پاسخگویی کمیسیون عمران حاضر نخواهد شد؛ کدام مهمتر است سفر به خراسان یا حضور در کمیسیون؟

وی در ادامه به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: تا فساد، کارچاق کن، بده بستان و… وجود دارد بهره برداری نامفهوم خواهد ماند و اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی بی مفهوم است. از دست اشرافی گری چه کنیم؟

نماینده مردم اصفهان در مجلس به سخنان رهبری در این باره اشاره کرد و گفت: مگر آقا به ما نفرمودند صرفه جویی کنید؟ بنده ناظر به سفرهای خارجی هستم. مثلا همین چند وقت پیش آموزش و پرورشی ها قصد برگزاری یک امتحان را داشتند که ما گفتیم بهتر است این کار را سفارتخانه انجام دهد، سپس لیست سفارتخانه آمد آنها هم می خواهند از کشور خارج شوند و یا مثلا وزارت علوم یک برنامه رایزنی دارد اما یک لیست برای خروج می آورد. از جان مردم چه می خواهید؟

کامران تصریح کرد: حقوق ذوب آهنی ها از اردیبهشت ماه با وجود اینکه جلوی ریاست جمهوری و استانداری تحصن کردند داده نشده است. این کارگران به نان شب خود محتاج هستند و دو سال است که پول داروی آن ها پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: آقای ربیعی در تبصره ۳ در تلفیق هزار میلیارد تومان آوردید اما چه شد؟ آقای نعمت زاده شما در همین صحن در پاسخ به سوال من گفتید؛ که مشکل را حل می کنید اما من از شما می پرسم این پول ها کجا رفت؟ آیا اسم این اتفاق تکریم ارباب رجوع است؟

پول جو را به کشاورزان بدهید

وی درباره مشکلات استان اصفهان خطاب به مسئولان شرکت «دام»، گفت: چرا پول جو را به کشاورزان نمی دهید؟ این کشاورزان با وجود نبود آب به مدت ۸ سال بلاخره توانسته اند فقط جو در اردستان، نائین، خمینی شهر، فلاورجان، اصفهان بکارند آیا انصاف است پولشان را ندهید؟

کامران با تاکید براینکه باید هر چه زودتر سهم آب پاییز کشاورزان داده شود، گفت: در جلسه ای با حضور وزیر نیرو، آقای نعمت زاده و استاندارخواهان دادن خسارت کشاورزان شدیم. مصوب شورای عالی آب در حد حرف است یا عمل؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان سخنان خود گفت: دولت پارسال در سفر به اصفهان، گفت که بودجه سال ۹۴ استان را صد در صد می دهد اما یک شاهی هم نداد درحالیکه اگر تنها ۵۰ درصد مازاد محصولات را می داد کمک بسیاری به معیشت مردم استان می شد. بهتر است سود شستا را به معلمین و کارگران اختصاص دهید.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc