کد خبر : 27990
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1396 - 12:04

گرامیداشت سردار عملیات خیبر شهید نجفعلی کریمی برگزار شد.

یادواره شهید آبروی محله، گرامیداشت برادران شهید کریمی در روستای هویه

یادواره شهید آبروی محله، گرامیداشت برادران شهید  کریمی در روستای هویه
سردار شهید نجفعلی کریمی فرمانده گردان پیاده لشکر عملیاتی ۸ نجف اشرف در سال ۱۳۳۹ در روستای هویه متولد شد و در سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر به همراه دو برادر شهیدش قدرت اله و ولی اله به شهادت رسیدند.

یادواره شهید آبروی محله، گرامیداشت سردار عملیات خیبر شهید نجفعلی کریمی برگزار شد.
به نقل از روابط عمومی ستاد کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان این ویژه برنامه شهید آبروی محله با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده معظم شهدا با استقبال پرشور مردم و مسئولین این شهرستان در شامگاه نوزدهمین روز از مرداد ماه ۹۶ با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، روایتگری و خاطره گویی همرزمان شهید در شهرستان فلاورجان، روستای هویه برگزار شد.

ابتدا محمد رئیسی اشعار، روایات و خاطرات زیبایی را از این شهید بیان کردند و افزودند: پدر شهید با عرق جبین و پینه های دست، خداوند چنین فرزندانی را تقدیمشان کرد و با رزق حلال فرزندانشان را بزرگ کردند و حضرت امام خمینی (ره) فرمودند مبارک باد بر پدران و مادرانی که چنین فرزندانی را در دامن خود پرورش دادند.
علی حشمت همرزم این شهید با اشاره به این که شهید نجفعلی کریمی با خود سازی، نفس درون خود را از بین برد و بعد، از خداوند آرزوی شهادت را طلب نمود گفت: در یکی از روز هایی که با نجفعلی در منطقه عملیاتی درگیر با دشمن بودیم از نجفعلی سوال کردم چه آرزویی داری گفت آرزوی من این است که در راه اسلام نابود شوم، بنابراین خداوند هم این آرزو را به اجابت میرساند و پیکر مطهر این شهید به مدت ۱۳ سال در منطقه عملیاتی خیبر گمنام میماند.
ایشان افزودند: اگر شهید نجفعلی کریمی به این درجه از اخلاص نرسیده بود به فیض شهادت نمیرسید و شهدا شهید نشدند مگر این که اول خود آنها خواستند و بعد هم خداوند خواست.
در پایان برادر شهید از دوران کودکی شان که با شهید سپری کرده بود را گفتند به خلق نیکو و رفتار پسندیده ی شهید اشاره نمودند.
سردار شهید نجفعلی کریمی فرمانده گردان پیاده لشکر عملیاتی ۸ نجف اشرف در سال ۱۳۳۹ در روستای هویه متولد شد و در سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر به همراه دو برادر شهیدش قدرت اله و ولی اله به شهادت رسیدند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc