کد خبر : 28624
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1396 - 14:34

نماز عید سعید قربان،در گلزار شهدای فلاورجان

 امام جمعه موقت شهرفلاورجان:عید قربان به معنای نابود کردن رذایل اخلاقی وبدست آوردن فضایل اخلاقی

 امام جمعه موقت شهرفلاورجان:عید قربان به معنای نابود کردن رذایل اخلاقی وبدست آوردن فضایل اخلاقی
عید قربان  به معنای تقرب و نزدیکی به خداوند است و تجلی نور ارتباط بین خالق و مخلوق است

نماز عید سعید قربان، جمعه (۱۰ شهریورماه ۹۶) به امامت  امام جمعه موقت شهرفلاورجان حجت‌الاسلام سید‌رضا موسوی و با حضور اقشار مردم در گلزار شهدای فلاورجان اقامه شد.
حجت‌الاسلام سید‌رضا موسوی امام جمعه موقت شهرفلاورجان صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان ضمن  تبریک به مناسبت این روز و توصیه به تقوای الهی افزود: تقوای الهی درسی است که قرآن کریم به‌وسیله اهل‌بیت به انسان‌ها داده‌ است و در زندگی ائمه اطهار نیز نورانی‌تر از دیگران می‌درخشد و اگر امروز کسی تقوای الهی را سرلوحه زندگی خود قرار دهد سیره و روش اهل‌بیت را در مسیر زندگی خود قرار داده است.


امام جمعه موقت فلاورجان در ادامه افزود:عید قربان  به معنای تقرب و نزدیکی به خداوند است و تجلی نور ارتباط بین خالق و مخلوق است عید سعید قربان زیرپاگذاشتن نفس و به منزله سر بریدن آن چیزی که بین خدا و تو فاصله ایجاد کرده است عید قربان به معنای نابود کردن  رذایل اخلاقی ودست آوردن فضایل اخلاقی است .
وی در ادامه  گفت: ابراهیم خلیل الله در این روز  از امتحان بزرگ الهی سربلند بیرون آمد. و ما هم باید این درس را از ابراهیم خلیل الله بیاموزیم و رضایت خداوند متعال را کسب کنیم و ازدسورات خداوند سرپیچی نکنیم
وی در پایان  با بیان اینکه آنچه که معادلات امروز دنیا را برهم ریخته است شهادت محسن حججی است افزود :شهادت محسن حججی  و صحنه اسارت این شهید مهر بطلانی  بر بسیاری از شبهات عاشورا بود ونشان داد هرکسی برای خدا قدم برداشت با حضور در میدان جهاد پیروز است..

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc