کد خبر : 39314
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 فروردین 1398 - 19:44

پیام تبریک شهردار وریاست شورای شهر فلاورجان به مناسبت عید نوروز

پیام تبریک شهردار وریاست شورای شهر فلاورجان  به مناسبت عید نوروز

شهردار شهر فلاورجان وریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان در پیامهای جداگانه ای عید نوروز را به شهروندان تبریک گفتند

شهردار شهر فلاورجان وریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان در پیامهای جداگانهای عید نوروز را به شهروندان تبریک گفتند

پیام تبریک شهردار فلاورجان به مناسبت عید نوروز
متن پیام به شرح زیر است :
بار دیگر نوروز با تمام زیبایی هایش فرا رسید؛ ایام سرخوشی و سرسبزی آمد و طبیعت رخ نمایاند و جلوه ای از آفرینش و جلال الهی آشکار شد.
اینجانب بر خود وظیفه میدانم فرا رسیدن سال نو و بهار پر طراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی هم وطنان علی الخصوص شهروندان فهیم و ولایت مدار شهر فلاورجان به ویژه خانواده معظم شهداء؛ جانبازان؛ ایثارگران و همکاران زحمت کش خود در شهرداری فلاورجان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را خداوند متعال برای شما و خانواده محترمتان مسئلت می نمایم. سالی که گذشت، هر آنچه که بود، برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد. امیدوارم که همه ما، نوروز را که سرآغاز تحول طبیعت است، با نشاط پیوند زده و با بجا آوردن سنت های پسندیده و حسنه صله ارحام، عفو و گذشت، احترام به بزرگان، زیارت گلزار شهداء و اهل قبور، عیادت از بیماران و کمک به مستمندان در جهت ایجاد تحول و دگرگونی معنوی در وجود خویش گام برداریم.
امید است در سال جدید نیز راه پر افتخار خدمتگزاری به مردم فهیم، شریف و قدرشناس فلاورجان را با اتکاء به الطاف بیکران الهی تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و با همکاری همه جانبه کارکنان شهرداری و مشارکت همه دلسوزان سپری نمائیم.
امید داریم به برکت بهار نو، با عزمی راسخ و به کار بستن همت و تلاش خود در مجموعه شهرداری فلاورجان در سال جدید، با توجه به زیرساخت های ایجاد شده در شهر فلاورجان و با حمایت های اعضای محترم شورای اسلامی شهر، شاهد تحولات چشمگیری در حوزه شهری باشیم.
جواد نصری
شهردار فلاورجان
…………………………..
پیام تبریک ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت نوروز
متن پیام به شرح زیر است :
فرا رسیدن سال نو، بهار طبیعت و عید سعید نوروز را که جلوه ای متعالی از اندیشه ورزی، بالندگی، پویایی، تحول، شادابی و نشاط است را به نیابت از اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مردم شریف فلاورجان و کارمندان و کارگران شهرداری فلاورجان، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
راز و رمز مانایی و جاودانگی این آئین ناب و اصیل ایرانی، پیوند مستحکم آن با تعالیم دینی و آموزه های اسلامی است و تجدید حیات طبیعت، نشانه بارزی از قدرت لایزال الهی می باشد. با لطف و عنایت خداوند متعال و در سایه سار رهنمودهای موثر و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله العالی)٬ در سال۱۳۹۷ موانع زیادی از فراروی طرح ها و پروژه های شهرداری فلاورجان برطرف شده و موفق به کسب دستاوردهای قابل توجهی در عرصه خدمت رسانی به مردم، تکریم مراجعان، سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندان شدیم. که این مهم با تلاش مجدانه، همکاری و همدلی شهردار و شورای اسلامی شهر و همه کارکنان شهرداری حاصل شد. در خاتمه سالی سرشار از بهروزی، سلامتی، پیشرفت و سرافرازی برای همگان از درگاه ایزد متعال مسئلت می نمایم.
دکترلیلا اله دادیان
ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc