کد خبر : 52654
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 - 16:15

نشست فعالان اقتصادی شهرستان فلاورجان با معاون استاندار اصفهان

نشست فعالان اقتصادی شهرستان فلاورجان با معاون استاندار اصفهان

به گزارش نیوز فلاورجان صبح امروز با حضور حقیقت سرشت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان مهدی نادری فرماندار فلاورجان ,شریفی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ، شهیر مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری با فعالان اقتصادی، صنعتی، کشاورزان و اصناف شهرستان فلاورجان دیدار و گفتگو کرد. محمود حقیقت سرشت 

به گزارش نیوز فلاورجان صبح امروز با حضور حقیقت سرشت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان مهدی نادری فرماندار فلاورجان ,شریفی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ، شهیر مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری با فعالان اقتصادی، صنعتی، کشاورزان و اصناف شهرستان فلاورجان دیدار و گفتگو کرد.

محمود حقیقت سرشت  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان روز یک شنبه دوم اردیبهشت در نشست صمیمی با فعالان اقتصادی، صنعتگران، کشاورزان و اصناف شهرستان فلاورجان گفت:سال ۱۴۰۳ توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم مزین شده است، و از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی خواستاریم تا راهکارهای لازم برای تحقق شعار سال ارائه دهند.

حقیقت‌سرشت در ادامه با بیان اینکه ستادهای تسهیل در شهرستانها تشکیل میشود عنوان کرد :ستاد تسهیل و رفع موانع تولید می‌تواند نقش بسزایی در تحقق شعار سال و حل مشکلات فعالان اقتصادی و صنایع داشته باشد .

فرماندار شهرستان فلاورجان نیز در این جلسه عنوان کرد: نشست فعالان اقتصادی به منظور گفتگوی صمیمی وشنیدن مشکلات فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان با مسئولین و بر حسب نامگذاری سال جدید به نام سال جهش تولید و مشارکت مردم که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری تشکیل شده است .

وی در ادامه افزود : توجه به بخش صنعت و حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان به عنوان رزمندگان جبهه اقتصاد از اولویت‌های اصلی است و ما از هیچ کمک و تلاشی در جهت رفع مشکلات این عزیزان دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: همه ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند تا مشکلات و موانع موجود بر سر راه صنعتگران برداشته شود تا این عزیزان بتوانند با فراغ بال در این عرصه خدمت کنند و انشاالله در آینده‌ای نزدیک شاهد پیشرفت چشمگیر و روزافزون حوزه تولید و صنعت در شهرستان باشیم .

به گزارش نیوز در جلسه نشست صمیمی فعالان اقتصادی با معاون استاندار اصفهان جمعی از فعالان اقتصادی و کشاورزی و دامپروری شهرستان ازجمله سلطانی مدیرعامل شرکت سیمان اصفهان, منتظرین عضو هیات مدیره شرکت شهرک صنعتی اشترجان ,صالحی مدیرعامل شرکت نیروکلر , منصوری عضو هیئت امنای ناحیه صنعتی وزیرآباد , ملک پور مدیر شرکت تولیدی پولک و نبات ملک پور آسیدی مدیر محترم شرکت شمع افروز , ابراهیمی مدیرعامل محترم شرکت تعاونی دامداران و گلخانه داران و نماینده محترم دامداران شهرستان و کشاورزان ,هاشمی شرکت آذر نورد خانم سبحانی از شرکت تولیدی ،خانم شمس از صنایع تبدیلی ,جعفرزاده فعال صنعتی شهرستان وجمعی از فعالان اقتصادی دیگر به بیان مشکلات خود پرداختند

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc