کد خبر : 31899
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1396 - 11:48

فرمانده انتظامي استان اصفهان خبر داد

کشف بیش از یک تن مواد افیونی توسط پلیس استان اصفهان

کشف بیش از یک تن مواد افیونی توسط پلیس  استان اصفهان
در مجموع يك تن و 221 كيلو و 84 گرم انواع مواد افيوني كشف و 10 دستگاه خودرو سبك و تيزرو و يك دستگاه كاميون بنز توقيف شدند.

سردار”مهدی معصوم بیگی” گفت : در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد افیونی و سوداگران مرگ ، طرح عملیاتی اقدام و عمل پس از انجام یک هفته کار تخصصی به مدت ۲۴ ساعت توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، یگان تکاوری و ماموران انتظامی سراسر استان اصفهان اجرایی شد .

وی ادامه داد: در نتیجه اجرای این طرح ۱۲۶ کیلو و ۴۴۰ گرم هروئین توسط ماموران انتظامی شهرستان های خمینی شهر و فلاورجان ، ۲۵۶ کیلو و ۲۴۲ گرم تریاک توسط یگان تکاوری ، ۴۳۶ کیلو گرم تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و ۴۰۲ کیلو و ۶۹۳ گرم تریاک نیز توسط ماموران انتظامی و مواد مخدر شهرستان نائین کشف شد .
این مقام ارشد انتظامی بیان داشت : در مجموع یک تن و ۲۲۱ کیلو و ۸۴ گرم انواع مواد افیونی کشف و ۱۰ دستگاه خودرو سبک و تیزرو و یک دستگاه کامیون بنز توقیف شدند.
سردار معصوم بیگی از دستگیری ۲۵ سوداگر مرگ در این عملیات خبر داد و اظهار داشت : در این رابطه پرونده تشکیل و همه متهمان برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد : طرح های عملیاتی پلیس استان اصفهان در راستای برخورد با سوداگران مرگ ، برهم زنندگان و مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه تداوم خواهد داشت و پلیس این استان هرگز اجازه جولان و سرکشی به افرادی که به هر نحوقصد برهم زدن نظم عمومی جامعه یا انجام اعمال مجرمانه را دارند نخواهد داد و با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی می شود.

 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc