کد خبر : 34192
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 23:37

در مجموعه ی فرهنگی و نمونه گردشگری قلعه سرشیر پیربکران ، برگزار گردید.

مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان فلاورجان برگزار شد

مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان فلاورجان برگزار شد
آیین تجلیل از معلمین نمونه استانی منطقه ای و آموزشگاهی با حضور مسئولین اداره کل آموزش و پرورش، مسئولین شهرستان و مدیریت آموزش و پرورش برگزار گردید.

به  نقل ازروابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان ، ” آیین تجلیل از معلمین نمونه” ، با حضور استاد صانعی مشاور رسانه ای مدیرکل ، سرکار خانم هاشمی مشاور و کارشناس مسئول امور بانوان اداره کل، سرکارخانم خجندی کارشناس اموربانوان اداره کل ، مهندس موسوی بخشدار بخش مرکزی شهرستان و تعدادی از مسئولین شهرستان ، معاونین و کارشناس مسئولین مدیریت آموزش و پرورش، پیشکسوتان فرهنگی ، مدیران مدارس و معلمین نمونه ی استانی ، منطقه ای و آموزشگاهی، در مجموعه ی فرهنگی و نمونه گردشگری قلعه سرشیر پیربکران ، برگزار گردید.
در این همایش کمالی مدیر آموزش و پرورش فلاورجان ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین و فرهنگیان، مناسبت فرخنده ۱۲ اردیبهشت ماه ، روز و هفته گرامیداشت مقام والای معلم را تبریک گفت .

دکتر کمالی همچنین دستاوردهای مدیریت آموزش و پرورش در چند سال اخیر را حاصل تلاش ها و زحمات همه مدیران و همکاران فرهنگی دانست و از ایشان قدردانی نمود.
در ادامه این همایش ، استاد صانعی مشاور رسانه ای مدیر کل آموزش و پرورش استان ، ضمن ابلاغ سلام و تبریک سرپرست محترم اداره کل ، معاونین و کارشناسان اداره کل به همکاران فرهنگی و گرامیداشت یاد و خاطره استادمطهری و ارج نهادن به مقام والای معلم به ایثار و از خود گذشتگی معلمان قبل و بعد از انقلاب اسلامی اشاره نمود و اظهار داشت : « کسوت معلمی زیبنده ی شماست که با تمامی ناملایمات و بی مهری ها ، همچنان مصمم و پرتلاش و مانند کوهی استوار ، در صحنه تعلیم و تربیت ماندید و رسالت خود را که همانا تعلیم و تربیت نسلی متفکر ، اندیشمندو خودباور است ، به انجام رسانده و می رسانید».
اقای صانعی در ادامه به مشکلات حال و حاضر آموزش و پرورش اشاره کرد و تصریح نمود :« با اینکه هنوز مشکلات زیادی داریم ولی توانمندی مدیران و معلمین ما و کاربست تجربیات پیشکسوتان در این عرصه ی مهم راه رسیدن به مقصد مطلوب را آسان خواهد کرد» . این همایش با اجرای برناممه های متنوع و متعدد و تجلیل از مدیران و معلمین نمونه استانی ، منطقه ای و آموزشگاهی همراه با ضیافت ناهار پایان یافت ..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc