کد خبر : 37588
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1396 - 18:45

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی:

کاهش بارندگی‌ها عامل فقط ۲۰ درصد خشکی زاینده‌رود است

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش بارش باران و برف تنها عامل ۲۰ درصد خشکی زاینده‌رود است.

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی عوامل خشکی زاینده رود، اظهار داشت: اگر امروز با خشکی زاینده رود مواجه ایم به دلیل عدم سوء مدیریت است و ۸۰ درصد عامل این خشکسالی به مدیریت ضعیف متولیان بر می‌گردد
.
وی با اشاره به اینکه تمام نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی به طور جدی دنبال حل معضل آب هستند، ادامه داد: اینکه خشکی زاینده رود را مربوط به کاهش باران و برف در سطح استان اصفهان می دانند در حالی است که تنها ۲۰ درصد علت خشکسالی به کاهش نزولات آسمانی بر می‌گردد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس افزود: لازم است که اهمیت خشکی تالاب گاوخونی و اثرات مخرب آن برای اصفهان و استان های دیگر از سوی دستگاه‌های مختلف مطرح تا اهمیت آن بر همگان آشکار شود.
وی با گلایه از اینکه آن طور که شایسته بود از حقابه اصفهان دفاع نشده است، تصریح کرد: وجود مطالبه‌گری قدرتمند بین مسئولان ذیربط می‌تواند در احقاق حق اصفهان موثر واقع شود.
موسوی لارگانی افزود: جلوگیری از برداشت‌های بی رویه، حمایت مالی و فکری از کشاورزان اصفهان، مدیریت مصرف آب و… می تواند آب را به زاینده رود برگرداند.
وی تاکید کرد: اصفهان برای ادامه حیات نیاز به آب دارد و حفظ میراث های گرانبهای این شهر از جمله پل های تاریخی آن تنها با جاری شدن آب در زاینده رود میسر خواهد شد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc