کد خبر : 37645
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1396 - 20:27

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان

جاسازی ۶۳ هزار فندک قاچاق در زیر بار خرما 

جاسازی ۶۳ هزار فندک قاچاق در زیر بار خرما 
ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان در محور پلیس‌راه اصفهان_ شهرکرددر بازرسی از وانت نيسان حامل بار خرما 63 هزار فندک خارجی قاچاق به ارزش 945 ميليون ريال را كشف كردند.

ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان در محور پلیس‌راه اصفهان_ شهرکرد در بازرسی از وانت نیسان حامل بار خرما ۶۳ هزار فندک خارجی قاچاق به ارزش ۹۴۵ میلیون ریال را کشف کردند.

سرهنگ “حسن نیکبخت” فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اعلام این خبر گفت: اکیپ گشت این یگان به سرپرستی رییس پلیس آگاهی، حین کنترل خودروهای عبوری در محور پلیس‌راه اصفهان_ شهرکرد به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند. سرهنگ نیکبخت بابیان اینکه ظاهراً خودرو حامل بار خرما بود بیان داشت: مأموران در بازرسی دقیق از خودور تعداد ۶۳ هزار عدد فندک خارجی قاچاق که به شکلی ماهرانه در زیر بار خرما جاسازی‌شده بود را کشف کردند.

این مقام مسئول ارزش محموله قاچاق را ۹۴۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: راننده که هیچ‌گونه مدرکی در خصوص کالای کشف‌شده نداشت به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد. فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان عنوان داشت: در راستای فرمان‌ها مقام عظمای ولایت مبارزه با واردکنندگان کالای قاچاق به‌شدت برخورد خواهد شد و قاچاقچیان کالا مطمئن باشند که مقامات قضائی  نیز نهایت برخورد را با آن‌ها خواهند داشت.

پایگاه خبری پلیس

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc