کد خبر : 44549
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آبان 1398 - 20:02

۳ زمین چمن مصنوعی در فلاورجان به بهره‌برداری می‌رسد

۳ زمین چمن مصنوعی در فلاورجان به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان: ۳ پروژه احداث زمین چمن مصنوعی در مجموعه شهر پیربکران، روستای طاد و محله آغچه بدی شهر کلیشاد و سودرجان به همراه ۱۵ خانه ورزش روستایی به بهره‌برداری می‌رسد.

پیشرفت ۴۰ درصدی سالن ورزشی ۲ هزار نفری فلاورجان/ ۳ زمین چمن مصنوعی به بهره‌برداری می‌رسد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان با بیان اینکه ۳ زمین چمن مصنوعی در فلاورجان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: کلنگ زنی احداث ۵ زمین چمن مصنوعی در شهرهای فلاورجان، قهدریجان، زازران، بهاران و روستای خوانسارک بخش پیربکران انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان رحمان رئیسی با گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی اظهار داشت: ۸ پروژه ورزشی در سال گذشته کلنگ زنی شد که امسال و هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی از ۲۷ مهر لغایت ۲ آبان، ۳ پروژه احداث زمین چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی شهر پیربکران، روستای طاد و محله آغچه بدی شهر کلیشاد و سودرجان به همراه ۱۵ خانه ورزش روستایی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه ۶ پروژه ورزشی در این شهرستان کلنگ زنی می‌شود، افزود: کلنگ زنی زمین چمن بزرگ و استاندارد قهدریجان، کلنگ زنی زمین چمن روستای خوانسارک بخش پیربکران، روستای اجگرد شهر بهاران و شهر زازران در هفته تربیت‌بدنی انجام می‌شود و در صورت قطعی شدن واگذاری زمین سالن چندمنظوره بزرگ قهدریجان، کلنگ زنی این سالن نیز انجام می‌شود که بودجه ساخت آن از وزارت نفت جذب شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان بیان کرد: سالن چندمنظوره ورزشی ۲ هزار نفری در فلاورجان که سال گذشته احداث آن آغاز شد، تا کنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در مرحله نصب سوله و احداث بخش اداری هستیم، پس از نصب سوله، احداث زمین چمن مصنوعی در کنار این مجموعه ورزشی آغاز می‌شود.
وی عنوان کرد: همچنین پروژه خانه جوان که در کنار این مجموعه ورزشی در حال احداث است به مرحله نازک‌کاری و ساخت نمای ساختمانی رسیده است، این مجموعه در ۳ طبقه احداث شده و تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیسی تصریح کرد: نصب سوله سالن چندمنظوره مجموعه انقلاب کلیشاد، دیوارکشی و تعمیرات سالن ورزشی بهاران، تعمیرات اساسی مجموعه ورزشی قهدریجان و نصب سیستم هواساز و سالن ورزشی سودرجان در حال انجام است و تعمیرات سالن‌های ورزشی شهرهای پیربکران و فلاورجان به اتمام رسیده است.
وی یادآور شد: بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اعتبار کل زمین‌های چمن مصنوعی و سالن‌های ورزشی فلاورجان و قهدریجان است که با پیگیری نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان و وزارت نفت تأمین می‌شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان با اشاره به برنامه‌های ورزشی و فرهنگی هفته تربیت‌بدنی در فلاورجان گفت: جشنواره آشنایی با رشته‌های ورزشی و استعدادیابی در اماکن ورزشی با همکاری آموزش‌وپرورش انجام می‌شود که هم‌زمان با زنگ تربیت‌بدنی در مدارس، هیئت‌های ورزشی دانش‌آموزان را با رشته‌های مختلف ورزشی آشنا و آنان را نسبت به انتخاب رشته مناسب، راهنمایی می‌کنند.
وی بیان کرد: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی و کوه گشت، تجلیل از پیشکسوتان ورزشی، تجلیل از هیئت‌های برتر ورزشی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، فرهنگی، تحکیم خانواده، اخلاق در ورزش و حقوق ورزشی ویژه مدیران باشگاه‌ها و ورزشکاران و برگزاری برنامه‌ها و مسابقات متعدد ورزشی توسط هیئت‌های ورزشی شهرستان از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا می‌شود.

خبرنگار :محمدی .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc