کد خبر : 51179
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اسفند 1401 - 9:36

دیدار با ۱۸۰۰ خانواده شهید در شهرستان فلاورجان انجام شد

دیدار با ۱۸۰۰ خانواده شهید  در شهرستان فلاورجان انجام شد

به‌گزارش نیوز فلاورجان معطری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فلاورجان  در نشست بااصحاب رسانه  این شهرستان اظهار کرد:بنیادشهید علاوه بر دستورالعمل ها،  قواعد و مقراررات و وظایفی که عهده دار آن است یک نهاد  بین بخشی ، برنامه ریز و نظارت کننده است . وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان فلاورجان دارای

به‌گزارش نیوز فلاورجان معطری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فلاورجان  در نشست بااصحاب رسانه  این شهرستان اظهار کرد:بنیادشهید علاوه بر دستورالعمل ها،  قواعد و مقراررات و وظایفی که عهده دار آن است یک نهاد  بین بخشی ، برنامه ریز و نظارت کننده است .

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان فلاورجان دارای ۱۴۵۵ شهید ، ۱۲۰۰۰نفر رزمنده ، ۱۸۶ آزاده و ۲۸۰۰جانباز سرافراز می باشد عنوان کرد: مردم شهرستان فلاورجان  در زمان جنگ تحمیلی با تقدیم ۳۶سردار  غیورمردانه ایستادند  و به خاطر شجاعت و رشادت های نیروهای جان برکفی که در دفاع مقدس  خدمت می کردند ، به عنوان شهرستان خط شکنان  لقب گرفت.

 

وی ادامه داد: مهم ترین وظیفه و ماموریت ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران بحث فرهنگی و ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت است .که در این زمینه ۲۰یادواره با همکاری  سپاه وسایر ادارات  برگزار شده است.

وی در ادامه با اشاره به هفته فرهنگی شهرستان فلاورجان افزود: شهرستان فلاورجان  در عملیات خیبر حضور فعال داشته  و  بیشترین شهیدرادر یک روز  تقدیم اسلام و انقلاب و به همین دلیل پنجم اسفند به عنوان روز شهرستان فلاورجان نامگزاری شد.

وی در ادامه افزود: در عملیات خیبر شهرستان فلاورجان  تعداد ۱۴۶شهید و ۸۸ازاده و۱۷۲جانبازتقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی در ادامه عنوان کرد:  دیدار و سرکشی و بررسی مسایل و مشکلات  خانواده ها ی ایثار گران از مهم‌ترین وظایف بنیاد است که این دیدارها با  حضور مدیران شهرستان و همکاران  بنیاد شهید  به طور مستمر برگزار می شود که تاکنون ۱۸۰۰دیدار انجام شده است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فلاورجان با تاکید بر اینکه در بخش درمان نباید هیچ هزینه‌ای به ایثارگر تحمیل شود، گفت: جامعه جانبازان، خانواده ایثارگران و شهدا و فرزاندانشان زیر پوشش بیمه‌ای قرار دارند و هزینه های درمانی توسط بیمه  تکمیلی  دی پرداخت میشود.

وی گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و مسکن به، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در دستور کار است و براساس سهمیه های داده شده  متقاضیان به بانک های عامل معرفی میشوند

معطری در ادامه با بیان اینکه درشهرستان فلاورجان ۵۸گلزار و ۱۳مزار شهدا داریم، اظهار کرد: تاکنون۵۶گلزار  ساماندهی شده است.و تنها گلزار شهدای محله های ابریشم و یزدآباد شهر ابریشم ساماندهی نشده است

رییس بنیاد شهید فلاورجان در ادامه افزود : ساماندهی و مرمت  گلزار های شهدا  بر عهده دهیاری ها و شهرداری ها با نظارت بنیاد شهید انجام میشود.

شهرستان فلاورجان ۲۸۰۰جانباز دارد

رئیس  بنیاد شهید و امور ایثارگران فلاورجان گفت: این شهرستان در دفاع مقدس و دیگر حوادث  دو هزار هشتصد  جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

معطری در ادامه افزود : از این تعداد یکهزار  ششصد هشتاد  سه نفر  دارای جانبازی زیر ۲۵ درصد، ۹۴۰ نفر دارای ۲۵ تا ۴۹ درصد جانبازی، ۱۴۲ نفر ۵۰ تا ۶۵درصد جانبازی و ۲۷ نفر ۷۰ درصد است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc