کد خبر : 51404
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1402 - 14:46

عامل قتل شهروند فلاورجانی دستگیر شد

عامل قتل شهروند فلاورجانی دستگیر شد

به گزارش نیوز فلاورجان وبه نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی‌فر روز چهارشنبه افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل مسلحانه شهروندی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان و متواری شدن قاتل، اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان

به گزارش نیوز فلاورجان وبه نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی‌فر روز چهارشنبه افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل مسلحانه شهروندی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان و متواری شدن قاتل، اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان این جنایت آغاز شد.

وی اظهار داشت: با حضور کارآگاهان در محل مشخص شد فردی حدود ۵۰ ساله با شلیک اسلحه کلت کمری به قتل رسیده و عامل جنایت نیز بسرعت از محل متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: با انجام اقدامات پلیسی در نهایت عامل جنایت در کمتر از ۴۸ ساعت از ارتکاب قتل شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و هماهنگ پلیسی، در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری، ۲ تیغه خشاب و ۱۳ فشنگ جنگی در بازرسی از مخفیگاه متهم تصریح کرد: همدست قاتل نیز شناسایی و در یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر شد.

سردار هاشمی‌فر خاطرنشان کرد: قاتل انگیزه خود از ارتکاب این جنایت را اختلاف مالی با مقتول عنوان کرده است.

وی افزود: عاملان جنایت به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc