کد خبر : 51430
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1402 - 22:00

اعتراف ۲ سارق به ۳۴ فقره سرقت سیم و کابل برق

اعتراف ۲ سارق به ۳۴ فقره سرقت سیم و کابل برق
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از شناسایی و دستگیری دو سارق سابقه‌دار سیم و کابل برق با اعتراف به ۳۴ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ مرتضی هادیان  اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان فلاورجان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با انجام مجموعه اقدامات تخصصی پلیسی موفق به شناسایی دو سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شدند و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، طی عملیاتی دقیق و ضربتی آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به کشف مقادیری سیم و کابل برق مسروقه به همراه ادوات سرقت شامل قیچی و انبردست از متهمان، تصریح کرد: سارقان دستگیر شده که در مواجهه با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند، در تحقیقات انجام شده به ۳۴ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح این شهرستان اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: خانه باغ‌ها و ساختمان‌های نیمه‌کاره بدون تجهیزات ایمنی و نگهبان مورد اطمینان، بیشتر مورد طمع سارقان هستند و لذا شهروندان باید ضمن توجه به هشدارها و آموزش‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در نگهداری اموال خود نیز دقت بیشتری داشته باشند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc