کد خبر : 51884
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1402 - 14:07

گردهمایی دهیاران شهرستان فلاورجان برگزار شد.

گردهمایی  دهیاران شهرستان فلاورجان برگزار شد.
صبح امروز ۱۰ دی، گردهمایی دهیاران شهرستان فلاورجان به ریاست مهندس نادری سرپرست فرمانداری فلاورجان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش نیوز فلاورجان در این جلسه تعدادی از دهیاران به بیان مسائلی از جمله نبود زیر ساخت‌های مناسب، اینترنت، کمبود اعتبار و بودجه مشخص و نبود تجهیزات و امکانات در روستا‌ها، عدم همکاری بعضی از دستگاه ها با مجموعه دهیاری پرداختند.

فرماندار فلاورجان خاطرنشان کرد: امروز همه می‌دانند دولت سیزدهم و استاندار محترم و شبکه مدیریتی استان شبانه روز در حال پیگیری امور استان هستند و پروژه‌‌هایی که بعضا بیش از یک دهه در استان مغفول مانده بودند، در حال پیگیری ، اجرا و پیشرفت است ودر سفر اخیر استاندار محترم به شهرستان ۷۱ مصوبه به تصویب رسیده است و برخی از این مصوبات از زمان حضور ایشان در حال پیشرفت می باشد.

مهندس نادری در ادامه گفت: دهیاران به عنوان سرانگشتان توانمند شبکه مدیریتی مجموعه وزارت کشور اگر نسبت به وظایف خود آگاه باشند می‌توانند کارهای بزرگ و ماندگاری در حوزه مأموریتی خود انجام دهند.

مهدی نادری اضافه کرد: دهیاران از امانت مسئولیت و فرصت محدود آن استقاده کنند و با ابتکار عمل و آشنایی با شرح وظایف و قوانین و مقررات آشنا و از کار غیرقانونی و غیر مجاز پیشگیری کنند.

ایشان با تاکید بر اینکه دهیاران و شوراها شرایط روستاها را بررسی و پیگیری کنند، اظهار کرد: اجرای دستورالعمل ها، نظارت بر اجرای پروژه ها، نظارت بر مسائل مالی دهیاری ها، تعامل با شوراها و توجه به مصوبات شورا و دهیاری ها، همه و همه بایستی در قالب قانون انجام پذیرد و به پیش رود چرا که قانون گذار تمام جوانب کار را دیده است و در کنار جنبه اجرایی و عملیاتی، توجه به مسائل قانونی یک ضرورت است.

نادری خاطرنشان کرد: دهیاران باید کاملا” به مجموعه روستا اشراف داشته باشند و از بروز و یا ایجاد تفرقه در روستا پیشگیری کنند. با انسجام، اتحاد و همدلی از فرصت ها و ظرفیت ها برای رفع مشکلات روستاها استفاده کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc