کد خبر : 51999
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1402 - 18:36

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید دامپزشکی شهرستان فلاورجان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید دامپزشکی شهرستان فلاورجان برگزار شد
طی مراسمی با حضور مدیرکل دامپزشکی فلاورجان ، دکتر علیرضا لارابی به عنوان سرپرست جدید دامپزشکی معرفی شد.

به گزارش نیوز فلاورجان دکتر سیدرضا موسوی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با همراهی مسئول حراست و مسئول پدافند غیر عامل اداره کل دامپزشکی استان، با سفر به شهرستان فلاورجان با مهندس مهدی نادری فرماندار این شهرستان در محل فرمانداری دیدار نمود.

در ابتدای این جلسه دکتر موسوی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری فرمانداربا شبکه دامپزشکی شهرستان به جایگاه ویژه دامپزشکی استان در تولیدات دامی در کشور اشاره و درخواست راه اندازی یک میدان دام مناسب در شهرستان جهت متمرکز سازی عرضه کننده گان دام و توجه بیشتر فرماندار در جهت افزایش تخصیص و تامین اعتبار شبکه دامپزشکی را داشت.

در ادامه فرماندار شهرستان فلاورجان ضمن خیر مقدم به مدیر کل دامپزشکی و همراهان، از زحمات مجموعه دامپزشکی و دکتر تاجی تشکر و برای دکتر لارابی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود و با توجه به بالا بودن رتبه شهرستان در تولیدات برخی محصولات به ویژه تولید تخم مرغ در استان،خواستار افزایش نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی شد.

در ادامه دکتر پژمان تاجی رییس سابق شبکه دامپزشکی شهرستان فلاورجان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد شبکه دامپزشکی شهرستان، از مساعدت های فرماندار شهرستان در طول خدمت خود تشکر و قدردانی نمود.

سپس دکتر علیرضا لارابی سرپرست جدید این شهرستان از حسن اعتماد مدیرکل دامپزشکی استان و فرماندار شهرستان تشکر نمود.

در پایان این جلسه دکتر سیدرضا موسوی با اهدای لوح سپاس به دکتر پژمان تاجی از زحمات وی تشکر و حکم سرپرستی دکتر علیرضا لارابی را به وی ابلاغ کرد.

بعد از این جلسه مدیر کل دامپزشکی استان و همراهان با حضور در شبکه دامپزشکی شهرستان فلاورجان، ضمن بازدید از قسمت های مختلف شبکه در نشستی صمیمانه با همکاران دیدار و گفتگو نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc