کد خبر : 52086
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1402 - 18:14

دستگیری عاملان ۱۲ فقره سرقت از ساختمان های نیمه ساز در فلاورجان

دستگیری عاملان ۱۲ فقره سرقت از ساختمان های نیمه ساز در فلاورجان
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری 2 سارق باغ ها و ساختمان های نیمه ساز در شهرستان با اعتراف به 12 فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مزارع و باغ ها و برخی ساختمان های نیمه ساز در حوزه پاسگاه زازران، رسیدگی به موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت ها در دستور کار مامورران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در نهایت ماموران انتظامی پاسگاه زازران با تلاش های گسترده و انجام اقدامات میدانی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق در ارتیاط با این سرقت ها شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به مقر انتظامی و در تحقیقات اولیه انجام شده به ۱۲ فقره سرقت از باغ ها و ساختمان های نیمه ساز و فروش آن به یک مالخر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیر مالخر این پرونده خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری اموال مسروقه کشف که ارزش تقریبی آنان بیش از ۲ میلیارد ریال برآرود شده است.

سرهنگ هادیان در پایان افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc