کد خبر : 654
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردین 1394 - 10:10

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان:محورهای اصفهان فلاورجان و اصفهان بزرگراه آزادگان بیشترین میزان تردد را داشته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان:محورهای اصفهان فلاورجان و اصفهان بزرگراه آزادگان بیشترین میزان تردد را داشته است.

بیش از ۳۸۴ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، وارد اصفهان شدند.به گزارش فالنا به نقل ازخبر گزاری صدا و سیما( واحد مرکزی خبر ) مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان امروز گفت: ناوگان حمل و نقل جاده ای ، از تاریخ ۲۵ اسفند تا روز گذشته چهارصدو۴۶هزار و ۵۵۳مسافر، از

بیش از ۳۸۴ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، وارد اصفهان شدند.
به گزارش فالنا به نقل ازخبر گزاری صدا و سیما( واحد مرکزی خبر ) مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان امروز گفت: ناوگان حمل و نقل جاده ای ، از تاریخ ۲۵ اسفند تا روز گذشته چهارصدو۴۶هزار و ۵۵۳مسافر، از مبدا استان اصفهان به دیگر مناطق کشور در قالب ۳۱ هزارو ۶۲۳ سفر، جابجا کرده است .
آقای امانی افزود: این تعداد مسافر با ۱۳ هزارو ۲۹۵دستگاه اتوبوس، ۹هزارو۲۰۲دستگاه سواری و ۹هزارو ۱۲۶دستگاه مینی بوس جابجا شده است که سهم اتوبوس ۴۲ درصد و سواری مینی بوس ۲۹ درصد بوده است .
وی از تردد ۴ میلیون و ۳۸۵ هزار و ۴۴۵ خودرو در محورهای استان اصفهان از ابتدای تعطیلات نوروزی تا هفتم فروردین خبر داد و گفت: این میزان تردد، در مقایسه باسال گذشته ۷ درصد افزایش داشته است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان با اشاره به اینکه ثبت تردد خودروها در محورهای استان اصفهان با ۴۶ دستگاه تردد شمار هوشمند انجام شده است افزود: محورهای اصفهان فلاورجان و اصفهان بزرگراه آزادگان بیشترین میزان تردد را داشته است

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc