کد خبر : 701
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 فروردین 1394 - 11:50

نماینده مردم فلاورجان :مسلمانان دنیا تا برپایی امنیت کامل سفر مکه خود را لغو کنند

نماینده مردم فلاورجان :مسلمانان دنیا تا برپایی امنیت کامل سفر مکه خود را لغو کنند

مسلمانان دنیا تا برپایی امنیت کامل سفر مکه خود را لغو کنند/ لزوم اخراج سفیران عربستان از کشورهای مسلمان/ ادعای خادم الحرمی عربستانی ها دروغ است به گزارش فالنا به نقل از  عصرامروز ، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با دانا، در خصوص موجی که

مسلمانان دنیا تا برپایی امنیت کامل سفر مکه خود را لغو کنند/ لزوم اخراج سفیران عربستان از کشورهای مسلمان/ ادعای خادم الحرمی عربستانی ها دروغ است

به گزارش فالنا به نقل از  عصرامروز ، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با دانا، در خصوص موجی که این روزها مردم ما برای تحریم آل سعود با لغو سفرهای حج عمره به راه انداخته اند اظهار داشت: به نظر بنده نه تنها مردم ایران بلکه باید تمام ملتهای مسلمان باهم متحد و یک دل شوند و رژیم آل سعود را تحریم کنند.

وی در ادامه افزود: چه بسا همین اتفاق فرودگاه جده برای دیگر کشورهای مسلمان رخ بدهد، بنده حتی اعتقاد دارم تمام کشورهای مسلمان باید سفیران عربستان در کشورشان را احضار یا اخراج کنند تا عربستانی ها حساب کار دستشان بیاید.

نماینده مردم فلاورجان ضمن انتقاد شدید از اقدامات شنیع مأموران عربستانی در فرودگاه جده خاطر نشان کرد: مردم ایران و حتی کشورهای مسلمان قطعا باید تا حصول امنیت کامل در عربستان از رفتن به این کشور خودداری کنند تا درس عبرتی باشد برای رژیم آل سعود تا دیگر دست به چنین اقدمات زشتی نزنند.

موسوی لارگانی تصریح کرد: در کشور ما هنوز وزارت خارجه و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد به طور جدی عکس العمل نشان نداده اند قطعا باید با یک برنامه ریزی خوب برخودی قاطع با عربستانی ها صورت بگیرد.

وی با اشاره به تظاهرات مردم در مقابل سفارت عربستان تاکید کرد: مردم ما هم به صورت خود جوش تظاهراتی را در رابطه با اتفاقات فرودگاه جده برپا کردند و حتی عده ای هم با لغو سفرهای حج اعتراض خودشان را به این اقدام زشت نشان دادند که این کار می تواند جواب خوبی برای سعودی ها باشد.

این نماینده مجلس در پایان خاطر نشان کرد: عربستانی ها که ادعای خادم الحرمی را دارند با این کار زشتشان نشان دادند که ادعایشان دروغ است.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc