کد خبر : 34085
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 - 7:18

سیدناصر موسوی لارگانی

گفتاردرمانی تنها اقدام مسئولان برای رفع بحران بی آبی اصفهان/ منابع آبی پشت سد زاینده رود تنها تا تیرماه جوابگو است

گفتاردرمانی تنها اقدام مسئولان برای رفع بحران بی آبی اصفهان/ منابع آبی پشت سد زاینده رود تنها تا تیرماه جوابگو است
نماینده مردم فلاورجان در مجلس بابیان اینکه گفتار و جلسه درمانی تنها اقدام مسئولان برای رفع بحران بی آبی اصفهان است،گفت: منابع آبی پشت سد زاینده رود تنها تا تیرماه جوابگوی اصفهان است.

سیدناصر موسوی لارگانی درباره بحران آب در استان اصفهان،گفت: برای رفع بحران بی‌اّب اصفهان برنامه کوتاه مدت، میان مدت و در انتها بلند مدت باید هرچه سریعتر برنامه ریزی و اجرایی شود تا مشکلات خشکسالی در استان اصفهان با یک برنامه ریزی فراگیر برطرف شود.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد مردم فلاورجان کشاورز هستند تصریح کرد: وضعیت بحران آب فراتر از کشاورزی استان اصفهان است؛ زیرا مردم هم اکنون در تامین آب آشامیدنی با مشکل روبروهستند.
موسوی لارگانی با بیان اینکه آب آشامیدنی ۵ میلیون نفر در استان اصفهان با مخاطره جدی روبرو شده است،افزود: اگر چاره‌ای برای بحران منابع آبی در اصفهان در نظرگرفته نشود، منابع آبی که پشت سد زاینده رود است در نهایت تا تیرماه جوابگویی مردم استان اصفهان است.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: ادامه داد: چندین سال است که استان اصفهان با خشکسالی روبرو شده است و متاسفانه مسئولین جز گفتار درمانی و جلسه درمانی کار دیگری انجام نداده‌اند و از همین رو خشکسالی‌ها در این استان سابقه ۲۰ ساله دارد؛اما خشسکالی‌ها نیز از دولت نهم تاکنون مشکلاتی را برای کشاورزان و باغداران و صنعت ایجادکرده است.
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس بابیان اینکه گفتار و جلسه درمانی تنها اقدام مسئولان برای رفع بحران بی آبی اصفهان است یادآورشد: منابع آبی پشت سد زاینده رود تنها تا تیرماه جوابگو اصفهان است.
منبع خبرگزاری خانه ملت/پایان پیام
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc