کد خبر : 49304
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 تیر 1401 - 21:37

فرماندارفلاورجان: استفاده از نیروی‌های درون سازمانی و درون شهرستانی برای ایجاد انگیزه

فرماندارفلاورجان: استفاده از نیروی‌های درون سازمانی و درون شهرستانی برای ایجاد انگیزه
فرماندار فلاورجان : یکی از سیاست های مهم از زمان حضور استفاده از نیروهای درون سازمانی و شهرستانی بوده است

به گزارش نیوز فلاورجان دکتر مهدی معینی فرماندار شهرستان فلاورجان در جلسه گردهمایی فرمانداران استان اصفهان اظهار کرد: از زمان حضور به عنوان نماینده عالی دولت مردمی در شهرستان یکی از سیاست‌های مدیریتی استفاده از نیروی‌های درون سازمانی و درون شهرستانی به دلیل ایجاد انگیزه برای همکاران در حوزه مدیریتی شهرستان بوده است.

فرماندار شهرستان افزود: از مهم ترین اقدامات دیدار از خانواده معظم شهدا،جانبازان، شرکت در محافل ومساجد، ملاقات های چهره به چهره ، بازدید سرزده در ساعات مختلف شبانه روز از دستگاه ها؛ ادارات، ارگان ها متناسب با شرح مأموریت ، برپایی میز خدمت و حضور در بین مردم برای شناسایی مسائل و مشکلات مردم و ایجاد وحدت بین مسئولان این شهرستان را می توان اشاره کرد.

وی ادامه داد: تشکیل اولین اداره سرمایه گذاری و اشتغال در فرمانداری فلاورجان با هدف حمایت از اشتغال و تحقق شعار سال که در ذیل همین موضوع بازدیدهای میدانی نیزاز شرکت ها وکارخانجات و واحدهای تولیدی آغاز گردیده است.

نماینده عالی دولت درشهرستان بیان کرد : علاوه بر برگزاری جلسات منظم با بانوان ؛گامی جدید تر در این راستا برداشته و با تشکیل پایگاه بانوان شهرستان وفراهم نمودن شرایط مناسب موجب شده تا این قشرمهم نقش خود را بیش تر از گذشته ایفا نمایند.

دکترمعینی در پایان گفت : برگزاری جلسات مختلف با اقوام؛ معتمدین محلی؛ فعالان فرهنگی سیاسی ؛ اجتماعی؛اصحاب رسانه وهنرمندان در موضوع پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر شهرستان، انسجام و همدلی بین مردم،و پیشبرد اهداف نظام اسلامی و خدمت خالصانه کمک شایانی خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc