کد خبر : 49350
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مرداد 1401 - 11:42

رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

احداث فونداسیون پل عابر پیاده جعفرآباد (فلاورجان) با اعتبار ۵ میلیارد ریالی

احداث فونداسیون پل عابر پیاده جعفرآباد (فلاورجان) با اعتبار ۵ میلیارد ریالی
رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: عملیات عمرانی احداث فونداسیون پل عابر پیاده جعفرآباد از توابع شهرستان فلاورجان با سرعت مطلوب در دست احداث است.

به گزارش نیوز فلاورجان محسن قدیری رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت پروژه عملیات عمرانی احداث فونداسیون پل عابر پیاده جعفرآباد از توابع شهرستان فلاورجان اظهار داشت: مدت قرارداد این پروژه چهار ماه بوده و عملیات اجرایی آن از خردادماه سال جاری آغاز شده است.

وی مبلغ قرارداد پروژه عملیات عمرانی احداث فونداسیون پل عابر پیاده جعفرآباد را بیش از پنج میلیارد ریال عنوان کرد و اذعان داشت: طول دهانه این پل ۳۰ متری بوده که دارای سه پایه و دو دستگاه پله است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: از اهم فعالیت‌های این پروژه می توان به فونداسیون پایه وسط و کناری و ساخت سه عدد پایه های فلزی اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای پله و عرشه در قالب این قرارداد نیست اذعان داشت: عملیات اجرا شده برای پروژه عملیات عمرانی احداث فونداسیون پل عابر پیاده جعفرآباد، تا کنون شامل اجرای فونداسیون پایه وسط (پی کنی، آرماتوربندی، نصب بیس پلیت و بتن ریزی)، رنگ ریزی و مشخص کردن فونداسیون پایه‌های کناری به ابعاد ۵*۵ و ۳*۱ و شروع ساخت پایه های فلزی به ارتفاع ۶ متر از لوله با قطرهای ۶ و ۳ اینچی به وزن حدود ۳ تن بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc