کد خبر : 51549
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1402 - 23:08

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خبر داد:

دستگیری خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فلاورجان

دستگیری خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فلاورجان
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری یک خرده‌فروش مواد مخدر در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی و کشف یک کیلو و 780 گرم تریاک از این متهم خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ مرتضی هادیان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه یک خرده‌فروش مواد مخدر در یکی از محلات این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: مأموران پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های میدانی خود سرانجام مخفیگاه این فروشنده مواد افیونی را شناسایی کرده و طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف یک کیلو و ۷۸۰ گرم تریاک در بازرسی از مخفیگاه این متهم خبر داد و افزود: در این ارتباط، سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان تاکید کرد: برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی، قاطعانه خواهد بود و اجازه نخواهیم داد عده‌ای هنجارشکن به اهداف شوم خود برسند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc