کد خبر : 47503
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مرداد 1399 - 9:12

سپاه و بسیج ابهت استکبار جهانی را به چالش کشانده است .

سپاه و بسیج ابهت استکبار جهانی را به چالش کشانده است .

نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج فلاورجان : فرماندهان حوزه ها مسئول معنویت افزایی در مجموعه خود هستند و رابطین نمایندگی حوزه ها مشاور و کمک کار فرماندهان در راستای ارتقاء معنویت می باشند ،

به گزارش نیوز فلاورجان حجت الاسلام والمسلمین حسین اسدی نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج فلاورجان درجلسه توجیه برنامه های ابلاغی بسیج که با حضور فرماندهان و رابطین نمایندگی ولی فقیه درحوزه های مقاومت بسیج که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی درحسینیه شهدای این ناحیه برگزار گردید مطالبی بیان نمود .

ایشان با ذکر تشبیهی اذعان داشت : یک قطره آب به تنهایی عمر چندانی ندارد و تبخیر می شود ولی همین قطره اگر خودش را در جریان آب یک رود خانه قرار بدهد عمرش طولانی می شود و دیگر قطره نیست، سپاه و بسیج نیز در حکم یک دریاست که از قطره های وجود ما تشکیل شده است و ممکن است از تک تک ما کار موثری ساخته نباشد ولی مجموعه این قطرات ابهت استکبار جهانی را به چالش کشانده است .

ایشان درادامه با اشاره به سیره شهدا خاطرنشان کرد: فرماندهان حوزه ها مسئول معنویت افزایی در مجموعه خود هستند و رابطین نمایندگی حوزه ها مشاور و کمک کار فرماندهان در راستای ارتقاء معنویت می باشند ، در ادامه برنامه ، معاونت ها به توجیه برنامه های ابلاغی نمایندگی ولی فقیه به حوزه های مقاومت بسیج پرداختند. .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc